Monday, October 27, 2014

vegetables

           

La nature est fantastique, je ne le dirait jamais assez, 
voir ses plantes grandir me fascine. 
Tant de beauté, m’inspire ...
Vous reconnaîtrez un plan de kale dont les foodistas de L.A sont friands 
( je n'ai pas gouté  mais j'ai une recette de Gwyneth que je veux tester)
la photos de droite sont mes betteraves qui ressemble plus à des radis !
Les couleurs sont magnifique n'est ce pas ? 
Bon lundi ! 
***
Nature is fantastic, I 'll never say it enough 
see the plants grow fascinates me. 
So much beauty, inspires me ... 
You will recognize a kale plan whose  L.A foodistas are crazy about 
(I'haven't tasted yet but I have a recipe from Gwyneth that I want to try
the pictures on the right are my beetroots that looks more like  radish! 
The colors are beautiful isn't it?  
Have a nice monday 

No comments:

Post a Comment